30 Ocak 2013 Çarşamba

Hayallerimin okulu; Seoul National University :)

Okumayı çok sevdiğimden bir yeri araştırırken önce kütüphanesine ve okumaya yönelik faaliyetlerine bakarım. Tatile gideceğimiz yeri bile önceden araştırıp kalacağımız ilçede ya da yakınlarda kütüphane olup olmadığına bakmışlığım bile var. Burası Seoul National'ın kütüphanesinden bir kare. Açıkçası Korelilerdeki okuma aşkına hastayım. Kütüphanelerde vakit geçirmek kadar harika başka birşey daha yoktur şu dünyada. Bu okula gitmeliyim! dedirten bir fotoğraf bu..
İşte en can alıcı nokta benim için. Seoul National University Hospital. Yani Seoul National'ın hastanesi. Ben Kore'de hemşirelik okuyup alanıma devam etmek istediğimden bu beni etkileyen başka bir konu, ahh belkide bir gün bu hastanede hemşire olarak bulunurum. Ne dersiniz :)
Ne kadar etkileyici bir girişi olduğuna bakın. Daha en başından etkiliyor insanı bu okul..
VEE SON OLARAK EN ETKİLEYİCİSİ... SNU'nun semboli imiş bu çift kanatlı garip heykel. SNU en büyük hayalimsin ^^
 

8 yorum:

  1. sen gittin mi hiç en değişim öğrencisi larak gideceğim

    YanıtlaSil
  2. umarım gidersin :) benim biraz daha zamanım var kore için, üniversite için :)

    YanıtlaSil
  3. snu ya gitmek için ne yapmamız gerekir bende snuya gitmeyi cok istiyorum

    YanıtlaSil
  4. tıp okuma masrafı ne kadar?

    YanıtlaSil
  5. eğitim dili ingilizce mi korece mi? Henuz 14 yaşımdayım ama üniversite bakıyorum :D Neyse eğer öğrenmek gerekiyorsa şimdiden öğreniyim sonuçta akademik derecede dil gerekiyor. tı pensil tu ile olmaycak işler :D

    YanıtlaSil
  6. eğitim dili ingilizce mi korece mi? Henuz 14 yaşımdayım ama üniversite bakıyorum :D Neyse eğer öğrenmek gerekiyorsa şimdiden öğreniyim sonuçta akademik derecede dil gerekiyor. tı pensil tu ile olmaycak işler :D

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben suan istanbulda radyoloji bolumu okuyorum son sinif koredede ayni bolumu okuyabilir miyim bunun icin ne yapmam gerekir veya suanki okulumdan alacagim mavi diploma ile orda calisabilir miyim acaba bir bilginiz var mi? Tesekkurler

    YanıtlaSil