24 Şubat 2013 Pazar

Pişti Olan Ünlüler ve Benim Yorumlarım..

Herkese merabalar o zaman tekrardan sevgili arkadaşlar.. Bugün pişti olan Güney Koreli masum ünlüleri sizlerle paylaşıp kendi yorumumu da böyle şak diye oturtmayı düşünüyorum gediğine..
O zaman başlayalıım ^^

Yoon Eun Hye ve Madonna

Tamam Madonna 3427836583 yıldır yaşlanmamanın en büyük kanıtıdır, yaşını gram göstermeyen harika kadınlardandır amma velakiin Yoon Eun Hye çok bi taş olmuş be bu elbiseyle. Bi kere elbiseye o çizmeler gitmemiş Madonna'cığım. Alttan gösterdiğin o dantelli iç çamaşırı da fazla kaçmış. Onu göstereceğine açaydın iyice. Eldivenlere lafım yok ama çizmelerden kaybetin canımın için. Eun Hye, altın rengi aksesuarlar ile bence harika bi seçim var. Tuttum seni kız!!1!1





Lee Seung Gi ve Kim Hyun Joong

Lee Seung Gi'yi beğenirim aslında ben. Sevmediğim bi ünlü değildir kendileri. Tabii gözüm KHJ kadar tepelerde değil ama. Neyse, öhöm. İlk olarak tişörtü çok fena beğendim yani. Zaten erkeklerin ceket giymesi eritir beni.   Seung Gi'nin tişörtün üzerine giydiği şeyi beğenmedim, hiç hoş durmuyo kanımca. Ama KHJ'un ceketi bi fena. Yani KHJ ezer geçer bu kadar.






Goo Hye Sun ve Woo Hee Jin ve Yoona

Açıkçası elbiselerin altına siyah çorap çoğu zaman midemi bulandırır. Sen n'aptın Goo Hye Sun?! O ne rüküşlük öyle hele.. Saygıdeğer Hee Jin, ten renginle aynı renk elbise ne alaka?! En iyisi, en hoşu Yoona olmuş vallahi. Çok bğeendim. Saçlar gayet doğal. Takıyla doldurmamış kendini. Makyaja da boğmamış. Olmuş bence. Yoona destekçinim kızım ^^




Hwang Ji Hyun ve Choi Song Hyun

Elbise ikisinde de hoş durmuş kanımca. Sadece Hwang Ji Hyun'un eline aldığı çantayı beğenmedim. Ayrıca belki ufak, nazik bi kolye ve bilezikle süslenebilirdi. Ayakkabılarda güzel ve kibar durmuş. İkisininde fiziği güzel olduğundan şahane durmuş ^^











Jun Ji Hyun ve Jessica Simpson

Simpson'ın basenleri mübarek çıkmış orya. Hiç güzel durmamış, beğenmedim Simpson'da. Ama Jun Ji Hyun, kaldırmış elbiseyi. Cidden Jun Ji Hyun'da çok daha etkileyici Simpson'a göre...









Han Ji Hye ve Victoria Beckham

Beckham'ın harika fiziği bi yana ayakkabısını hiç beğenmedim. Ona kalırsa Han Ji Hye'nin çantası çok öğğğk yani. Berbat yani. Bileklik-saat herneyse onu da beğenmedim ama ayakkabısı çok hoş. Ayrıca Ji Hye'nin elbisesindeki kuşağı beğenmedim. Victoria Beckham'ın elbisesindeki askı hem elbiseyi toplu göstermiş hem de o fazla rüküşlüğü biraz toparlamış kanımca. Ama aralarında seçim yap deseniz yapamam. İkisininde artıları ve eksileri var bence -___-







Park Bom ve Paris Hilton

Paris Hilton'un her giydiğini ve dahi kendisini pek beğenmesem de bu mayomsu-badimsi zımbırtı Park Bom'da olmamış yahu. O ne öyle?! Mayoyu giymiş altına siyah parlak tayt falan olmamış anacım. Hilton güzel kombine etmiş, beğendim ^^






Lee So Yeon ve Kim Shi Yang

Elbise ikisinde de güzel durmuş fakat Lee So Yeon'un eline aldığı çantayı beğenmedim. Aslında çanta tek başına güzel fakat elbiseyle olmamış gibi, belki çantayla aynı renk, aynı kumaş ayakkabı olsaydı olurdu yani. Ama Shi Yang'ın bilekliği acayip, çok hoş, harika durmuş yani. Ayakkabı konusunda ise ikisininki de HA-Rİ-KA! Çok beğendim olum. Güzel yea. Ama Shi Yang'ın küpeler bi hoş yani. İkisini de beğendim lan.









Choi Jung Won ve Lee Young Eun ve Kim So Eun

Üçünde de beğendim elbiseyi aslında ama eksikler, abartılar falan var bence. Choi Jun Won da fena durmamış. Lee Young Eun, harika bacaklarıyla elbiseyi tamamlamış. Çok mu çok fena durmuş yani. Kim So Eun çok beğendiğim ve beğendiğim Güney Koreli bayanlardandır. Boys Over Flowers'dan çekilmiş bu fotoğrafta elbise hoş durmuş da o çorap nedir So Eun Unniem yaa. Olmamış olmamış. Yine en kurtaranı, Lee Youn Eun ^^




Lee Ji Ae ve Park Jung Ah

Lee Ji Ae'nin o kollarına taktığı zımbırtılar çok iğrenç durmuş bence. Zaten ten rengi yüzünden elbiseyi pek beğenmedim üzerinde. Ama Park Jung Ah'da elbise şahane durmuş. Ten rengi elbiseyle çok uymuş. Koluna taktığı kalın pırlantamsı parlak bileklik şahaane. Saçları da iyi durmuş. Vücuduna da oturmuş falan. İyi sonuçta >.<










Gang Seong Yeon ve Eugene

Saçlar, küpeler, ojeler, yüzükler olarak bakacak olursak Gang Seong Yeon harika durmuş elbiseyle. Eugene'de elbiseyi kaldıramamış demiyorum fakat saçı çok sade. Küpe olmaması büyük eksiklik. Çok belli duruyo yani. Öyle işte ^^








Yoon Eun Hye ve Jang Seo Hee

Yoon Eun Hye her giydiği kıyafetle güzel duruyo bence ya. Ayakkabılar da güzel durmuş. Yapılacak pek yorum yok ama Eun Hye saçlarını dağınık topuz şeklinde toplasaymış ya da böyle hafif yamuk at kuyruğu falan daha güzel dururmuş. Saçları elbisenin omuz kısmındaki o ayrıntıları kapatmış mı desem fazla kalabalık göstermiş mi desem ne bilemedim ama hoş durmamış yani.









Sandara Park ve Yoon Eun Hye ve Taylor Momsen

Taytla çok güzel durmuş elbise. Sandara Park'ı çok beğendim. Dediğim gibi Yoon Eun Hye'yi her kıyafetle beğeniyorum. Sade topuzuyla elbiseyi tamamlamış kanımca. Taylor Mamsen'da da kötü durmamış ama saçlar toplu olsaydı -tam toplu değil, hani böyle dağınık topuzumsu- daha hoş dururdu. En çok Sandara Park'da beğendim. Saçları, ayakkabıları bence şahane.


Kim Ah Joong ve Kim So Eun

Ah Joong'un kuşağı ve elbisenin altına giydiği siyah çorabı beğenmedim hiç. Saçların açık olması da hoş durmamış. So Eun herşeyiyle mükemmel bence. So Eun'un kuşağının ince olması daha hoş durmuş. Küpeleri elbiseyle zarif durmuş. Saçlarını toplamış olması da artı puan kazandırmış kendine. Beğendim..










Shin Mina ve Yoon Eun Hye

Gömlekleri ele alacak olursak iki rengi de oldukça ağır durmuş. Gömleği beğendim ikisinde de. Bel üstü eteklerini yorumlayacak olursak, Shin Mina'nın eteği daha hoş olmuş, boy olarak. Çünkü bence o gömleğin altına çok uzun etek gitmez. Fakat Eun Hye'nin eteğinin daha yüksek belli olması ve o tam göğsünün altında yani eteğin başladığı yerdeki kuşak benzeri ayrıntı daha hoş durmuş. Yani kısaca etek Shin Mina'nınki gibi kısa olsaydı ve Eun Hye'ninki gibi o kuşak benzeri ayrıntıya sahip olsaydı gömlekle şahane bi kombin olurdu. 
*UFACIK NOT: Eun Hye'nin çantasına benden kocaman bi 'öğğk'. Ama ayakkabı da ezer geçer.





5 yorum:

  1. herkesi beklerdim de khj yi pek sanmıyordum :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bazen khj gibi şaheserler bile böyle şanssızlıklara uğrayabiliyor :D

      Sil
    2. Yanlız Benim Ablam Kore hayranıdır seul diye bi üniversitedde okumak istiyor onun içinde elinden geleni yapıyo :) :D

      Sil
  2. Çok fazla kıişı pişti olmuş beeaaa ��

    YanıtlaSil
  3. Jung So Min yerine Kim So Eun yazmışsın :)

    YanıtlaSil