3 Şubat 2013 Pazar

Lee Min Ho

İkinci favorimdir, Kore erkekleri arasında. İlki elbette Hong Ki ohoho ^^

Lee Min Ho 22 Haziran 1987 Seoul, Güney Kore'de doğmuştur. Bir ablası vardır. Küçükken futbolcu olmak istiyordu. Ancak ilkokul 5. sınıftayken geçirdiği bir yaralanmayla hayalleri sona erdi. Hala futbolla ilgilidir ve Nal Do Ho favori oyuncusudur. Lise 2. sınıftayken oyunculuk dikkatini çekti. Lisede bir üst sınıf öğrencisinin yardımıyla Starhaus Entertainment'a katılmıştır. Eğitiminden sonra oyuncu seçmelerine katılıp çeşitli küçük rollerde oynamıştır. İlk büyük rolü Boys Over Flowers dizisinde Go Jun Pyo'dur. Bu televizyon dizisi son derece popüler olmuştur. Okuduğu okul; Konkuk Üniversitesi Film ve Sanat Bölümüdür.








Ufacık bir not iliştireyim; Bu adamı en çok Personal Taste ve City Hunter'da sevdim. Kızmayın ama BOF'da favorim Kim Hyun Joong  idi ^^

4 yorum:

  1. çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  2. kim hyun joong un hayatınıda yayımlarsanız çook mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  3. çok çok çok çok şekerrrrrr oppammmmm benimmmmm o şeker lemin ho 26 aliba e 26 sa 25 vede 26 da olmak çok gzl olmak kpopçu olmak koreli olmak ve onun sevgilisi olmak için neler vermezdimki ama imkansız onun ççççooooookkkkk sadık bir minozum kims benim kadar olamaz benim en arkadaşım özlem hariç o ççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk sadık bir minoz

    YanıtlaSil
  4. personalde haklısın bofda ise deil jandinin bikere kalbi gzel hem herkes gzeldir kendine göre herkesin içinde bir gzellik vardır edacım hem her gzelinde bir kusuru vardır bunu bilmelisin hele jun kibirli pislik ıı o role kinlendim ama rol gzeldi onu kabullandim ama hele lee min ho oppam benim ne gzel olmuş idi o role

    YanıtlaSil