22 Şubat 2013 Cuma

Kore Dizilerinin En'leri...

Ufak bi sakatlanma geçirdiğimden ötürü yazamadım bi süredir kusuruma bakmayın artık dostlar... Kadının biri ayağımı arabasıyla çiğnedikten sonra arkasına bakmadan tüydü de...
Herneyse, öhöm öhöm.. Bugün sizlere K-Drama'lar arasında kendimce seçtiğim enlerimi paylaşacağım. Umarım fikren çok ters düşmeyiz ^^ Öyleyse başlıyoruum..

EN GÜZEL AŞKIN YAŞANDIĞI DİZİ: You've fallen for me.


Jung Yong Hwa ve Park Shin Hye'nin başrollerini oynadığı dizi, Lee Gyu Won ve Lee Shin arasındaki aşk benim cidden K-Drama'lar arasında en çok hoşuma gideniydi. Nedendir bilmiyorum.. Defalarca izleyip sıkılmadığım sahneleri var. Defalarca izlemiş olmama rağmen hala gözlerimi doldurabilen sahneleri var mesela. Bu nedenle You've Fallen For Me, Park Shin Hye ve Jung Yong Hwa aşkını tek geçerim arkadaş. Zaten bu diziden sonra aralarında aşk dedikoduları falan çıktıydı baya. Keşke olsaydı, yakıştırıyorum aslında ben bunları fazlaca yani o.O Gerçi ben çoğu dizi çiftini yakıştırıyorum neyse diğerine geçelim en iyisi.


EN GÜZELİ BOL DİZİ: Boys Over Flowers


Durun arkadaşlar vurmayın yahu. Bi açıklamama izin verin. Dizinin başrolü olacak Jan Di'yi bu genelleme dışında tutuyorum. Başrol çirkin olduğu için dizideki bütün bayan oyuncuları mı yok sayalım yani? Bence Jan Di dışındaki bayan oyunculara bakacak olursak en çok güzeli olan dizi BOF idi...





EN DUYGUSAL DİZİ: City Hunter


Sanırım en çok City Hunter'da içim acıdı ve ağladım. Bir günde bitirmiş olduğum için dizi bittiğinde gözlerimin altında ciddi anlamda torba vardı yani -__-
*UFACIK NOT: Yorum yapmadan ya da ters bişeyler yazmadan önce tüm bunların benim naçizane fikirlerim olduğunu unutmayın lütfen...








EN UNUTULMAZ: You're Beautiful


İlk izlediğim dizi olmasından mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama benim için en unutulmaz K-Drama bu arkadaş. Konusu öyle güzel öyle içten ki sevdiriyor kendini mesela :D Sonracııma, Lee Hong Ki, Jung Yong Hwa falan var. Park Shin Hye bile burda yani. Gel de unut diziyi ^^







EN GENÇ İŞİ: Dream High


Konusu ve oyuncuların genç yaşlarına rağmen gösterdikleri başarı ele alınıp incelendiğinde cidden şahane bi diziydi. İkinci sezonu için beklentilerimizi arttırdıkları için, gerekene veremediklerini düşünüyorum bende evet. Fakat ilk sezon cidden şahaneydi. Bence izlenmesi gereken, ciddi dersler veren bi dizi. Hayalimin peşinden koşmam gerektiğini bu diziyle iyice kavradım. Her gün ost'unu dinlerim mutlaka; DREAM HİGH, FLY HİGH ^^




EN BAŞLARDA-SİNİR-BOZUCU-SONRADAN-OHA-FALAN DİZİ: Playful Kiss


Şimdi eminim diyosunuz ki; yuh be bu nasıl bi en'dir böyle. İşte böyle bi en.. Açıkçası bu diziye karşı hissettiklerimi daha doğru anlatacak bi başlık bulamadım. Bu dizide KHJ'un acayip soğuk tavırları başlarda beni delirtiyodu. Hele kızın arsız arsız peşinde dolaşması... Neyse ki sonunda ve özel bölümlerde herşey rayına oturdu ve iyiki izlemişim dedim, dedirtti yani. Sakın başlıktan kötü bi dizi falan sanmayın, sonu şahane olanlardan biri daha ^^




EN KLİŞE AMA KLİŞE OLMAYAN : Secret Garden


Açıkçası ruhların değişmesi falan herkes için fazla klişe bi olaydır. Yok kızla oğlanın ruhları değişir, zengin oğlan fakir kız. Oğlanın anası kıza kan kusturur falan.. Fazla klişe geliyo dimi? Ama öyle değil işte. İzleyince 'yuh ama artık' gibi tepkiler verdiriyo insana. Evet o ruhların değiştiği kısım azıcık sıkabilir ama sonuç olarak beğenerek izlediğim ve unutmamak üzere yemin ettiğim diziler koleksiyonumdan birini daha sizlerle paylaşmış bulunmaktayım.
*UFACIK NOT: Bana kalırsa K-Drama'larda en iyi kadın rolü yapan erkek ve en iyi erkek rolü yapan kadın Secret Garden'daydı. Acayip beğenmiştim. Hele Hyun Bin'in çığlıkları :DD


EN KÖTÜ UYARLANMIŞ DİZİ: To The Beautiful You


Aslına bakarsanız ben ilk olarak Kore versiyonunu izlemiş ve diziyi çok yetersiz bulmuştum. Çünkü kocaman bi okuldan bahsedilmesine karşın olaylar sadece 5-6 kişinin arasında geçiyodu. Japon versiyonu Hana Kimi'yi izleyince tespitlerimin doğruluğunu kanıtlamış oldum kendimce. Gerçekten Hana Kimi yanında çok basit kalmış bi versiyon bence. Normalde dizilerin hep Kore versiyonunu Japonlarınkine tercih etsem de bu dizi için Japonlara desteğim sonsuz arkadaş.


EN SONRADAN ŞAHANELEŞEN: Flower Boy Ramyun Shop


Tecrübeyle sabittir eğer bi dizinin adında Flower Boy ve benzeri zımbırtılar varsa o dizi yakışıklı kaynıyo demektir. Başlarda sıkıldığım için 2 kez bıraktığım sonrasında devam ettiğim ve devam ettikçe bıraktığım için kendime sövdüğüm güzel bi dizi. Dediğim gibi yakışıklı kaynıyo ciddi anlamda. Pek çirkin kız olduğunu da söyleyemem. Başrol şahane olmasa da çirkin değildi bence...






EN ÖZGÜN KONULU DİZİ: Flower Boy Next Door


Kesinlikle daha önce işlenmemiş bi konuyu işlemesi nedeniyle acayip beğenerek takip ettiğim bi dizi. Zaten sadece 2 bölümü kaldı bitmesine. 16 bölüm olmasına acayip üzüldüğüm dizilerden biri daha. Park Shin Hye burada yine güzel oyunculuğunu sergilemiş. Üstte de bahsettiğim gibi, Flower Boy gibi bi zımbırtı varsa dizinin adında, dizi yakışıklı kaynıyodur. Evet alın size kanıt, işte burda ^^


EN GÜZEL GRUP DİZİSİ: Shut Up: Flower Boy Band


Alın size bir Flower Boy ve bir yakışıklı cenneti daha ^^ Dizinin müzikleri cidden hoş. Geçen aşkı pek beğenmesem de, gruptan ayrılmalar falan olsa da grubu en iyi yansıtan dizi olduğunu her yerde savunabilirim. Genç oyuncuların olduğu bi dizi olmasına karşın oldukça başarılı. Diziyi çok uzun zaman önce izlemiş olmama rağmen dizi müzikleri hala telefonumdadır ve sıkılmadan dinlerim ^^


EN KONUSUZ: School 2013


Ne kadar düşünürsem düşüneyim, kaç defa tekrar izlersem izleyeyim bu dizi adına tam bi konu oluşturamıyorum kafamda. Yani biri çıkıp izlemişindir sen bunu da mutlaka hadi anlat bakalım konusu ne dese, 2-3 cümle kurarım onlarda birbirlerinden oldukça anlamsız olurlar. Oyunca kadrosu falan 'oha,for' olsa bilee, diziden bi halt anlamayınca bi işe yaramıyo pek.





EN DOZUNDA DİZİ: Personal Taste


Herşeyin ciddi anlamda dozunda olduğu nadir dizilerden. Aşkı da dozundaydı, acısı da, ayrılığı da.. Öyle hiçbi şey abartılı gelmedi gözüme. Bu yüzden severek izledim. Zaten Lee Min Ho var yani, sevmeyerek izlemek az bişey zor olur düşünüyorum ^^














BUNLARIN DIŞINDA; önermek istediğim filmler var. Mutlaka izleyin diyeceklerim.. Sunny, Bir Milyonerin İlk Aşkı, Teach You Love ve Hırçın Sevgilim.. Bu Kore filmleri izlenesi hatta ve hatta sevilesi filmler. Hele Teach You Love.. Cidden en ters köşeye yattığım film oldu bu zamana kadar. Ağzım beş karış açık izledim bi yerden sonrasını. Hadi canım! dedirtecek cinsten bi film ^^

Japon dizilerinden öneri isterseniz; yukarıda da yazdığım gibi Kore versiyonu To The Beautiful You olan Hana Kimi ve Koizora.. Koizora kesinlikle izlenesi bi dizi. Eminim izlerseniz sizde benden farklı düşünmeyeceksiniz. 6 bölüm olmasına rağmen ağlamaktan içiniz dışınıza çıkıyor emin olun.

ÖYLEYSE EDA KAÇAR ^^ SEVGİLERİMLE...

16 yorum:

  1. bence tam kararında yorumlar olmuş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Bencede doğru bir anlatım olmuş :D

    YanıtlaSil
  3. aynen yorumlarına katıldım ben de :) hana kimiyi çok çok sevmiştim madem japon versyonudaha iyi diyosun hemen başlıyorum :) ben de sana eğer izlememişsen gong yoo dizilerini öneririm, özellikle the first shop of coffee prince. bambaşka bişeydi bu mutlaka denemelisin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir arkadaşım daha önermişti, ama pek emin olamadığımdan başlamamıştım. şimdi senin önerini de gördükten sonra hemen başlıyorum. yorumlarımı paylaşıcam mutlaka sizlerle, teşekkür ederim! :)

      Sil
    2. kamsamnidaaaa

      Sil
  4. film ve dizi zevkimiz aynı^^ koizora ve teach you love da kesinlikle haklısın :D

    YanıtlaSil
  5. ya Heartstrings tarzı başka film var mı bildiğin ? çok hoşuma gitti bilen varsa söyleyebilir mi

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. To the beautiful you gerçekten güzeldi.Haksızlık etme bence

    YanıtlaSil
  8. Sen bk yala pic kurusu BOF taki KU HYE SUN CİRKİN DEGİL COK GUZEL HATTA KORENİN GUZEL yuzu secilmis eminim ki sen cok cirkin mkrop birisiindw KU HYE SUN UNNİMİ KİSKANİYOSUN

    YanıtlaSil
  9. Sen bk yala pic kurusu BOF taki KU HYE SUN CİRKİN DEGİL COK GUZEL HATTA KORENİN GUZEL yuzu secilmis eminim ki sen cok cirkin mkrop birisiindw KU HYE SUN UNNİMİ KİSKANİYOSUN

    YanıtlaSil
  10. çok yardımcı oldu saolun.

    YanıtlaSil
  11. you are beautiful ve the masters sun en sevdiğim dizi oldu. ayrıca playul kiss gerçekten güzel. ama the masters sunın olmaması beni üzdü....

    YanıtlaSil