7 Şubat 2013 Perşembe

DREAM HİGH SEZONLARI, YORUMLARI VE OYUNCULARI

Öncelikle kesinlikle söylemeliyim ki Dream High 2'yi beğenmedim. Tamamını izlemedim ama kesinlikle bana yetmedi. Yani ilk sezon gerçekten güzel olduğu için, sezon 2 konusunda beklentilerimiz artmıştı haliyle. Ama kesinlikle beklediğim gibi değil. İzlemeye devam edeceğim, umarım fikrim ileriki bölümlerde değişir.
Şimdi gelelim Dream High Sezon 1'e. "Bayıldım, çok sevdim, aşırı aşırısı hiç bitmesin istedim" tarzı dizilerimden biri daha. Unutmamak üzere yemin ettiğim diziler koleksiyonuma eklendi bile. Konusu, oyuncular, bitişi, verdiği dersler açısından kesinlikle eşi benzeri bulunmaz bir diziydi. Bana kızabilirsiniz fakat bence verdiği dersler niteliğinde BOF'dan güzeldi. Okul dizileri arasında beni eeen çok etkileyen diziydi diyebilirim. Bunun dışında değinmek istediğim bir iki yer var.

Öncelikle Pil Suk ve Jason aşkı. Amaaaan Allah'ım! Bu nasıl bir şeydi böyle? Onların sahneleri gelsin diye dua ederek izledim birçok bölümü. Bu ne harika bir aşktı. Gerçekten çok çok beğendim. Dizide eeeen çok hoşuma giden taraftı, bu ikilinin aşkı.
Özel bölümde birlikte yemeğe çıktıklarını falan söylemişti sunucu. Keşke aralarında birşeyler olsa çünkü cidden çok yakıştırıyorum ben IU ve Wooyoung çiftini. Çok tatlılar ya. İnsanın "oyyyşş" diye bağırıp, çığlık atası geliyor.





Bir de Suzy yani Go Hye Mi'nin son anda Sam Dong'a aşık olması mevzusu var. Hayır yani bu K-Drama değil mi? K-Drama denince akla ikinci erkek hep kaybeder gelmez mi? Açıkçası bende öyle işliyor -du. Değişti. Hep dizilerde bu değişiklik olsa nasıl olur diye düşünmüştüm. Gerçekten olmuyormuş. Bence K-Drama'lar kendi bildiklerinden şaşmasınlar. Çünkü esas oğlan öyle sap gibi kalınca çok kötü hissettim kendimi :D
Suzy'nin özel bölümde yani konserde yaptığı hatalardan ve insanların ona ettiği yardımlardan dolayı utanması ve ağlaması beni çok etkilemişti. Kamera arkasını izlediğiniz zaman gerçekten çook saçma hatalar yaptığını görebilirsiniz fakat yine de dizide harika bir iş çıkardığını düşünüyorum. Fighting Suzy!

Sevdim keratayı çok. Hep Go Hye Me ile birlikte olmalarını istedim fakat yazar öyle istemedi işte. Yapacak birşey yok. Kader işte ^^
Sam Dong'un henüz köydeykenki halini çook beğenmiştim. Fakat saçlar kısaldıkça daha bi tatlı olduğunu farketmedim değil :D Her ne olursa olsun, Go Hye Me ile Sam Dong ilişkisi istediğim şey değildi.
Bu kıza dizinin başından sonuna kadar büyük bir sempati duydum çoğu kişinin aksine. Bence çok hoştu. Hata yaparken bile. Keza IU'dan sonra en çok beğendiğim sese sahip olan kişide kendisidir.




3 yorum:

  1. yaa ben çok beendim diziyi ve bitirdim ayrıa 16 bölüm çok kısaydı nese 2. sezonundan anlamadıım bişey var herkes deişmiş :(

    YanıtlaSil
  2. ilk defa biriyle bu kadar fikirlerimiz uyuşuyo :)

    YanıtlaSil
  3. ben tamamen izlediktn sonra anladım 2. sezonunu herkes deişmiş çünkü 1dekilr mezun oldu :) her neyse bence 2 side güzeldi ama sonu biraz beklenmedik bi şekilde bitti :/

    YanıtlaSil