14 Ekim 2013 Pazartesi

YENİ DİZİ: HEİRS ^^

Başlık heyecanlandırdı değil mi? Ahh ahh.
Çok fazla yazamadığımın farkındayım ama biliyorsunuz hemşirelik okuduğumdan staj- dershane- okul şeytan üçgenine kısıldım kaldım. Eve genelde çok çok geç geliyorum. Geldiğimde de bırakın dizi izlemeyi ya da post yazmayı, yemek yemeye bile halim olmuyor. Tatil nedeniyle bulduğum ilk biletle Samsun'a geldim. Temiz hava, deniz, yeşil beni kendime getirir diye düşündüm. Ki öyle de oldu. Henüz 2 gündür buradayım ama tamamen dinlenmiş, arınmış hissediyorum. Gel gelelim post konusuna. 

FIRINDAN SICAK ÇIKTI!! YENİ DİZİ!! 

Yeni dizi :)) Park Shin Hye'nin dizisi :)) Hem de Kaliforniya'da çekiliyor :)) Hem de Lee Min Ho da bu dizide :)) ŞAHANE DEĞİL Mİ!


Geçen gün öylesine internette dolaşıyordum. Şöyle bir asyafanatikleri'ne, koreantürk'e bakayım dedim. Amanın! Bir de ne göreyim. Yeni, yepyeni bir dizi çıkmış. Dizi Kaliforniya'da çekiliyormuş. Bu da yetmezmiş gibi dizi de Park Shin Hye ve Lee Min Ho beraber oynuyorlarmış. Böyle bir dizi çıkmış ve ben izlememişim. Hemen açtım bölümlerine baktım, hani kaç bölüm çıkmış, ne zamandır mağarada yaşıyormuşum ben diye. Bİr baktım ki henüz 2 bölüm yüklenmiş, 2. bölümün altyazısı da daha gelmemiş. Hemen ilk bölümü izlemeye başladım. Aman Allah'ım! En son City Hunter'ı izlediğimde böyle hissetmiştim. Bu ne şahane bir dizidir. İnsan diziye aşık olur mu demeyin. Ben oluyorum. 

Dizinin onlarca artısı var da ilkini ve en önemlisini söylemek gerekirse; dizi Kaliforniya'da çekiliyor. K-drama tarihinde resmen bir devrim bu! Jeju adasına gitmeye bile çekinen sevgili koreliler bu sefer ufuklarını geliştirme kararı almışlar anlaşılan. Gerçi iyi de olmuş. 


Siz nasıl düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bana sorarsanız oyunculuğunu en çok beğendiğim çift Park Shin Hye ve Lee Min Ho. Hep ikisinin birlikte oynamasını istemişimdir, bu yüzden bu dizi benim için bu kadar önemli belki de. Bazıları Park Shin Hye'yi donuk ve yeteneksiz bulsa da benim için oyunculuğunu en çok beğendiğim bayan Koreli oyunculardan biridir kendisi. Ayrıca ilk izlediğim dizi olan You're Beautiful'un baş rolü olmasından ötürü yeri de ayrıdır diğer oyunculardan. Lee Min Ho'nun oyunculuğuna zaten laf yok. Özellikle City Hunter ve Personal Taste'de çok başarılı bulmuştum kendilerini. Tarafsız bakarsanız, birbirlerine gerçekten çok yakıştıklarını da görürsünüz zaten.

GELELİM DİZİMİZİN KONUSUNA. :)












Dizi genel olarak ailelerinden kalan yüklü mirasların sorumluluğu altında ezilen gençleri anlatacak olsa da içinde bir yerlerde şahane bir aşk üçgeni olacak. İlk iki bölümünde okula dair pek birşey bulamamış olabilirsiniz ama ilerleyen bölümler çok çok şahane olacak gibi. 
HEP BERABER İZLEYİP GÖRELİM ^^




6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. dizi hakkında fikirlerini paylaşırsan sevinirim :D

      Sil
  2. çok güzel dizi izliyorum bayıldım diziye

    YanıtlaSil
  3. hiç sevmedim diziyi sevemedim hiç yakışmamışlardı lee min ho park shin hye tabi benim yorumum şöyleki diziyi bitiremedim bile

    YanıtlaSil
  4. Park shin hyemi ne bksa hic ROl yapamiyo igrenc bi.kadin hic guzel degil aglayinca maymuna benziyo lee min ho ya yakismamis bnce en yakisan ciftler LEE MİN HO _ KU HYE SUN

    YanıtlaSil
  5. Park shin hyemi ne bksa hic ROl yapamiyo igrenc bi.kadin hic guzel degil aglayinca maymuna benziyo lee min ho ya yakismamis bnce en yakisan ciftler LEE MİN HO _ KU HYE SUN

    YanıtlaSil