7 Ağustos 2013 Çarşamba

Adım Adım Korece..

merhaba arkadaşlar. çok harika yeni bir fikrim var. ben bir süre önce internet üzerinden yaptığım büyük ve sıkıntılı bir araştırma sonucunda ingilizce olsa da gayet güzel korece öğreten bir site buldum ve oradan defterime notlar alarak korece öğrenmeye başladım. o siteye göre korecem level7 durumunda. o not tuttuğum deftere biraz göz attım. sizler için bi düzene soktum ve farkettim ki korece öğrenmek isteyenler için en basit haline getirmişim :D şimdi sizlerden bir isteğim var, bu yazının altına sürekli bu bloğu takip eden ve basit yollarla korece öğrenmek isteyen arkadaşlar yorum atsın, eğer çok az değilsek yarın ya da sonraki gün başlayalım. sizin seçiminize göre 2 günde bir ya da haftada 1 ders yayınlayayım. size öğretirken bende öğrenmeye devam edeyim bir yandan. beraberce korecemizi geliştirelim. :) haydi bakalım, korece öğrenmek isteyen takipçilerimi göreyim ^^

AYRICA;
benim adıma yani Eda Karataş olarak ya da farklı isimlerle bu bloğun sahibi olduğunu iddia eden hesaplara inanmayın. ben bloğumun bu kadar popüler olduğunun farkında bile değildim ama demek ki insanlar öyle beğeniyor ki sahipleniyorlar ^^ tek istediğim emeğimin üstüne oturmaya çalışmasınlar ayrıca siz değerli okuyucularımı sömürmesinler. aslında burada hesaplarımı paylaşmak gibi bir niyetim yoktu fakat bu densiz insanlar yüzünden paylaşmak durumunda hissediyorum.
facebook; www.facebook.com/ozyavuzeda
twitter; www.twitter.com/eddakaratas

BUNLARDAN BAŞKA HESABIM YOK :) GÖRÜŞMEK ÜZERE :)

24 yorum:

  1. ben çook istiyorum ltfn başlayın

    YanıtlaSil
  2. açıkçası bende istiyorum sizlerle bilgilerimi, bildiklerimi paylaşmayı fakat bu birkaç kişiyle olacak iş değil. çünkü benim burada paylaşacağım her ders için özel bir uğraş sarfetmem gerekecek. birkaç kişi için bu kadar uğraşın altına girebilir miyim bilemiyorum -,-

    YanıtlaSil
  3. bende öğrenmek istiyorum. valla yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. bende ögrenmek istiyorum lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  5. bnde cok istiyorum öğretirsen yada senin kendi ogrendigin sitelerin linkini atarsan sevinirim :) tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. Bende cok istiyorum valla siteyi yeni keşfettim ve gerçekten çok hoşuma gitti ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  7. bende seul national üniversitesini istiyorum onunla ilgili paylaşırsan sevinirim şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. bloğu yeni keşfettim aslında ders olursa çok güzel olur

    YanıtlaSil
  9. bence başlarsan herkes için yararlı olur :)

    YanıtlaSil
  10. Lütfen hemenn başlaa ^ ^

    YanıtlaSil
  11. Girdiğin sitenin adı ne

    YanıtlaSil
  12. Bence de basla ogrenmek isteyenlerin yararina cok guzel bir seyy ben de dahill

    YanıtlaSil
  13. lütfen korece dersler yayınla^^

    YanıtlaSil
  14. ve rica etsek tekrar facebook hesabını açar mısın? korede eğitim görmeyi çok istiyorum ve sana ihtiyacım var aslında hepimizin sana çok ihtiyacı var çünkü korede okumak istiyen birçok kişi var :D lütfen tekrar sosyal paylaşım sitelerini aç :))) senininle kanuşup hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum :))) tesekkürler

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. açıkçası bu siteyi yeni gördüm yorum atmak da istemedim fakat benm kore ile ilgili birçok hayallerim var ve bunları gerçekleştirmek istiyorum benim gibi hayalleri olan birçok arkadaşımız var bu yüzen lütfen bizlere yardımcı olun Eğer niyetiniz yardımcı olmak değilse lütfen bizim hayallerimize karışmayın ama bizlere doğru bir şekilde yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  18. sizi gidi kahpeler

    YanıtlaSil
  19. sizi gidi kahpeler

    YanıtlaSil
  20. şöhret pesinden kosuyorsunuz ama bişey öğrettiginiz yok

    YanıtlaSil
  21. Ben de istiyorum ama geç kalmışım herhalde ya.

    YanıtlaSil
  22. Ben de istiyorum ama geç kalmışım herhalde ya.

    YanıtlaSil