21 Kasım 2013 Perşembe

Annyong!

Merhaba arkadaşlar. Sınavlar, staj derken yine pek yazamıyorum kusuruma bakmayın ^^
Öncelikle twitter'dan beni takip edip, mesaj atanlara; attıkları şahane mesajlardan dolayı binlerce kez teşekkür ederim.
Beni destekleyen herkese teşekkürlerimi sunarım.
Bu blog bu kadar da olsa ilerlediyse gerçekten sizlerin emeği küçümsenemez.
Okuyucularımdan 3-4 kişi Kore'ye gidecekti. Hatta sanırım 2 tanesi gitti bile. Eğer hala arada sırada bu deli kız yine ne yazmış diye bakıyorsanız ve bu yazdıklarımı görürseniz, sizlerden ricam bana fotoğraf yollamanız dostlarım :) Böylelikle sizin adınızı vererek bloğumda paylaşır, henüz sizler gibi hayalini gerçekleştirememiş dostlarınıza -içlerinde de bana- çok büyük yardımınız dokunur, duacınız oluruz :)
Bu arada dizi izleyeceğim diye sınavları sallamaya başladım ama The Heirs de bırakılacak dizi değil ya. Neyse, bunu sonra konuşuruz.
Bolca yorum atın, twitter'dan takip edin ve mesaj olarak aklınıza takılan herşeyi sorun! Mesaj atanlar bilir, sohbet etmeyi severim! Sizi seviyorum, Allah'a emanet olun :)

6 yorum:

  1. eda abla merhaba benim hayatımda da senin paylaştıklarının yarısı hatta bir çoğu oluyor. Bende lise 2 hemşirelik okuyorum seneye staja başlayacağım ama aklımda bin bir çeşit soru var.(Nerede çalışıcam?, Nerede üniversitemi okusam? vb.)güney Kore benim de aklımdan geçti (çalışma ve orada yaşama olarak) ve güney Kore ye inanılmaz bir şekilde seviyorum yaşama kültürlerini , birbirlerine duydukları saygı vb.çok hoşuma gidiyor. bu korede eğitimle ilgili yazdığın yazıya bayıldım aklımdaki soru işaretlerini götürdü. o yüzden teşekkür etmek istedim. bundan sonra senin yazılarını ve bloğunu takip ediyorum ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatım öncelikle senin gibi şahane insanlardan böyle güzel yorumlar almak beni acayip mutlu ediyor :)
      ayrıca evet dediğin gibi; 10. sınıf hemşirelik zordur aman dikkat et. ipkleri elinden bi kaçırırsan toparlayamazsın daha. Allaha'a emanet ol, hayallerinden asla vazgeçme :) Unutma, hayallerimiz gerçekleştirilmek için var. Eğer gerçekleşmeyeceklerse hayal değil, sadece boş birkaç düşüncedirler ^^

      Sil
  2. eda abla ben lise 2 ye geçtim bi imam hatipe gidiyom tesettürlüyüm 7. sınıftan beri senin siteyi daha yeni keşfettim gerçekten süper şey ya ben koreyi bu yılın basında tanıdım şımdide fanı oldum ama koreceyi öğrenmek istiyom bildiğin gizel siteler varsa linkini atarmısın kurslar ateş pahası aylık çok pahalı bizdede onu karsilicak durum yok ha bide tiwitrım yok faceden itek atabilirmiyiiiim?????

    YanıtlaSil
  3. vay canına yazılarına hayran kaldım gerçekten benimle aynı duyguları yaşıyorsu kore bir başka hayal dünyası gibi bir yer bence bende seni yeni keşfettim ve bende şuan köreyi detaylı araştırdığım yeni buldm bende tesettürlüyüm ve andolu lisesinde okuyorum Allah'a dua edelim inşallah hayallerimiz gerçekleşecek fighting!buarada Kore-İstanbul o sizin gittiğiniz etkinlik hala devam ediyor mu???

    YanıtlaSil
  4. Eda abla aslında benim de ismim eda yani adaşız :) eda abla ben önceden hiç aklımda yoktu kore de okumak bana kalsa hep almanya istiyordum taa ki bir kore dizisine kafamı takınca ve o günden sonra tamamiyle korede de okumaya karar verdim ve bende senin gibi seoul national universitesini çok istiyorum ve benim en büyük hayalim doktor olmak bu yüzden korede tıp okumak kolay mı zor mu onu araştırdım ama baktığım bir çok yerde koredeki hiç bir üniversitenin yök denliği olmaydığını gördüm ve açıkçası biraz üzülmüştüm taa ki senin yazını yani blogunu görene kadar her ne kadar seni görmesemde seni çok sevdim ve seviyorum;; umarım seni kıracak veya üzecek bir şey yapmamışımdır ve inşallah bende senin gibi korede okurumm seni sevdiğmi tekrar söylüyorumm :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  5. Инстраграмм остается самой популярной на данный момент площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень немало времени, потому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт https://johnathanihau98765.full-design.com/Ways-to-get-Instagram-Followers-Rapid-56107489

    YanıtlaSil