16 Temmuz 2013 Salı

Merhaba ^^

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bilmenizi isterim ki blog yazmayı bırakmak konusunda oldukça nettim. Artık yazmayacaktım, çünkü sesimi istediğim kadar geniş bir kitleye duyuramadığımı düşünüyordum. Ama gelen birkaç yorum, atılan mesajlar sonunda farkettim ki gerçekten sandığımdan büyük bir kitleyle birşeyler paylaşmışım. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim. Gerçekten beni çok mutlu ettiniz. Sizin mesaj ve yorumlarınıza güvenerek blog yazmaya geri dönüyorum. Hassasiyetiniz için de ayrıca teşekkür ediyorum. Gerçekten sizin mesajlarınız ve yorumlarınız olmasaydı dönmezdim. Dönmek aklımın ucundan geçmiyorken bir anda bütün fikirlerimi değiştirdiniz. Sonsuz teşekkür ederim. Umarım bu saatten sonra herşey daha güzel olur. Sizlerle paylaşmak için sabırsızlıkla beklediğim onlarca bilgi var. Her konu hakkında biraz biraz olan bilgilerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Sizin fikirlerinizi duymak istiyorum. Bunun için yazmaya devam edeceğim. Bekleyin beni, hız kesmeden geliyorum. Teşekkürler! :)

3 yorum:

  1. Eda abla merhaba Ben Lise 2 yi orda okuycam bana seolde onerebilecegin lise Ler varmi Veya korede türk okulu varmi

    YanıtlaSil
  2. Birde Lise icin koreye gidip mj kayit yapmam gerekiyir nasil halledecem Bilmiyirum yardım edermisin

    YanıtlaSil
  3. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil